Klachtenregeling Duo Begeleiding
Wij doen ons best om goede zorg en begeleiding te geven. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons weten – samen zoeken we naar een oplossing.
- Bespreek je klacht
Ben je ergens ontevreden over? Bespreek het dan eerst met je begeleider. Vaak lost een goed gesprek het probleem al op.
- Lukt dat niet? Dien je klacht in
Kom je er samen niet uit? Dan kun je je klacht bij ons melden via het formulier, per e-mail of telefoon.
📧 E-mail: info@duobegeleiding.nl
📞 Telefoon: 06-48251753
Klacht indienen via het formulier hiernaast.
- Wat doen wij met je klacht?
- We bevestigen je klacht binnen 5 werkdagen.
- We proberen binnen 4 weken samen tot een oplossing te komen.
- Lukt dat niet meteen, dan houden we je op de hoogte van de voortgang.
- Hulp van een onafhankelijke klachtenfunctionaris
Wil je liever iemand anders inschakelen? Duo Begeleiding is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Zij bieden een onafhankelijke klachtenfunctionaris die je gratis ondersteunt.
Meer informatie:
🌐 www.klachtenportaalzorg.nl
📧 info@klachtenportaalzorg.nl
- Onafhankelijke geschilleninstantie
Kom je er ook met hulp van de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschilleninstantie van Klachtenportaal Zorg. Zij zorgen voor een eerlijke beoordeling en bindend advies.
Heb je een klacht? Laat het ons weten via het formulier, mail of telefoon. We luisteren en zoeken graag naar een oplossing.